pondělí 30. listopadu 2015

Ozývám se.

Můj krásný výhled při stmívání

Omlouvám se, že jsem o sobě týden nedala vědět, pokusím se přispívat pravidelněji. Občas mi nezbývá čas kvůli množství práce, nebo je již příliš pozdě po setmění chodit do dílen na internet (po setmění není radno opouštět dům). Nebo je zrovna výpadek proudu v celé čtvrti jako třeba dnes. Vzácných chvílích na internetu je třeba si vážit a čas efektivně využít, což se mi ne vždy daří.
Tady několik náhodných fotek z mého posledního týdne.
Ženy tu nosí věci na hlavě
David pózuje s kabelkou 
Toulaví psi

3 komentáře:

  1. Tak já jsem moc rád, že se ozyvas (...nebo rád, ze ozivas). Jak je to s těmi dílnami? Ony jsou někde venku? Za ostnatým plotem? Nebo uvnitř ostnateho plotu a i tak je lepší zůstat v domě. ZDRAVI zvědavý Mirek a Pise jen na mobilu. Karin -šedi se mnou u stolu- a Sarolt, se kterou jsme dnes telefonování a ktera Ti nekomentuje, protoze neumi psát. Nebo obracene - ten nevím.

    OdpovědětVymazat
  2. Teď jsme Te videli na Skypu chvili online. Jsi v dilne?

    OdpovědětVymazat
  3. Szia Lenkuci,
    a hetvegen megvolt a szavita es jol sikerult, 30an voltak. Tegnbap este koncertunk volt a Rudolfinumban, az angol parlament korusaval es meg vagy 2 masik korussal adtuk elo a Ryba miset. Holnap indulok karacsony elotti jogara Gezaval Ezsak-Morvaországba. Sürü a program. Tartsd magad, szep napkelteket es naplementeket kivanok.
    Mellesleg nalatok minden nap egyforma hosszu?
    Karin

    OdpovědětVymazat