čtvrtek 19. listopadu 2015

Vánoce přichází do City Mall


Páteční návštěva nákupního střediska, které je údajně vybudováno za účelem praní velkých peněz z prodeje drog, na mě dýchla vánoční atmosféru. Mám pocit, že se naprosto spletli. Jakože venku je 30°C a oni si hrají, že brzy přijde Santa? No, každopádně jeho křesílko je pohodlné.
Já jsem hodně zvědavá, jak tady v komunitě slaví Vánoce a vůbec jsem zvědavá na své první Vánoce mimo domov a rodinný kruh. Doufám, že přestože jak smutně mi to zní, to takové nebude. Ale sníh budu myslím hodně postrádat. Už vám v Čechách nějaký napadl?


I visited on Friday the shopping mall, which is supposedly built for money laundry from drug sales, and it gave me the feeling that Christmas is coming. I think that they had to make a mistake. Outside is 30°C and they are acting as if Santa would come soon. But I have to admit that his chair is comfortable.
I am very curious about this year’s Christmas in the community, how they celebrate it. And it will be also the first Christmas out of my home and without my family. I hope it won’t be as sad as it sounds. But I will miss the snow, I think. Did the first snow fell in Czech Republic yet?

4 komentáře:

  1. No jestli to bude jako minulá léta, tak i my ho tady asi budeme postrádat o Vánocích :D
    (jsi nějaká prťavá ne ?! :D :P )

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. Kedves Lenke!
    Nagyon menő ez a kép, mintha valami karácsonyi hercegnő lennél. :)
    Egyébként élmény olvasni az írásaidat, és remélem tényleg jól vagy.
    A mostani karácsonyodnak is meg lesz a maga varázsa, az biztos, és ne feledd, a szeretteid és a barátaid biztos gondolni fongak rád, és elmondanak majd érted egy imát.
    További szép napokat, heteket, hónapokat!
    Puszillak <3

    OdpovědětVymazat
  4. Kedves Orsi! Köszi!
    Remélem Te is jól vagy! :)
    Neked is sok puszi és gyönyörü decembert kívánok.

    OdpovědětVymazat