pátek 6. listopadu 2015

Žiju!

Foto ze společné večeře obou Hogarů
Pár dní jsem na blog nic nepřispívala, protože jsem si potřebovala utřídit myšlenky a nechat se úplně pohltit místní komunitou, jazykem bez myšlenek na to, jak bude vypadat můj další příspěvek na blog a co bude jeho obsahem. Dnes mám svůj první den volna. Nečekala jsem, že mít den volna je tak úžasné. Zavřít se do pokoje, koukat na stupidní americký film, četníka ze SainTropez a to vše v ČEŠTINĚ! Jíst, co se mi zachce a kdy se mi zachce. Papája k večeři, snídani. Que RICO! Nezametat, nevytírat, nevařit. Nic. Jen se válet, kupovat víc a víc levného ovoce a poslouchat hudbu. Yes!
Takže jsem si řekla, že dnes vás zahltím příspěvky.

I did not post anything in the past few days because I needed to organize my thoughts and let me completely soak into the life of the community without thinking of my next post and how it is going to look like. Today I have a first day off. I did not expect how awesome it is. Being closed in my room watching stupid american movie and The Troops Saint-Tropez and all of it in CZECH! Eat whatever I want and whenever I want. Papaya for dinner and breakfast. Que RICO! Not to sweep, not to swob, not to cook. Nothing. Just laying on the couch, buying more and more cheap fruits and listen to music. Yes!
So I thought that I will glut you with posts.

3 komentáře:

  1. Milá Lenke, opravdu jsi udělala přestávku, už jsem Ti chtěl psát SMSku. Čím to je, že Tě na foto nevidím? MirekTata.

    OdpovědětVymazat
  2. Na fotce nejdem, protože jsem zrovna odpocivala v pokoji u nějakého filmu. :)
    Ale spolecne večeře mivame prý jednou do měsíce, tak na té další už budu.

    OdpovědětVymazat
  3. Na fotce nejdem, protože jsem zrovna odpocivala v pokoji u nějakého filmu. :)
    Ale spolecne večeře mivame prý jednou do měsíce, tak na té další už budu.

    OdpovědětVymazat