úterý 10. listopadu 2015

Stray dogs


Toulaví psi se tu na ulici povalují, pobíhají. Pohublí a smutně koukající. Někdy roztomilá štěňátka, jindy pelichaví staříci. Každopádně už se mi povedlo na jednoho i šlápnout, když jsem se nekoukala pod nohy. Ještě jsem si nestihla zvyknout, že na ulicích leží chlupaté nášlapné miny, co po došlapu zakňučí a v lepším případě se staženým ocasem odcupitají. Pak tu ale znám i lidi, kteří ze studu za své jizvy od psích kousanců na nohou nosí vždy jen dlouhé kalhoty. Ale nebojte, už jsem ovládla svou chuť mazlit se s každým, kterého potkám a každého obcházím velkým obloukem.


Stray dogs are here everywhere. Skinny and sad look. Sometimes cute little poppies, another time old moulting dogs. I already managed to stand on one of them sleeping on the street while I was not watching my way. I can’t get used to it that there are furry landmines which after stepping on them whine and run away in the better case. But I also know here people who do not wear shorts because they are ashamed for the scars from dog’s teeths. But do not be afraid. I already learned how to beat temptation to cudle with every dog I meet and I walk around them very carefuly.


2 komentáře:

  1. :) no i u nás v MDA je dost takových, někdy nejsou úplně přátelští jak vypadají :D

    OdpovědětVymazat
  2. Evzene, co je MDA? Ja jsem tu tenhle tyden potkala tak sladka stenatka! Ale ani tz jsem si nepohladila..

    OdpovědětVymazat