neděle 22. listopadu 2015

Strážný anděl



Alma Lupita Portillo Cuestas
Jsou dny, kdy se nechci ani pohnout. Kdy chci jen ležet, cpát se a koukat na filmy. Taky to tak někdy máte? Je to zázrak, v Hondurasu žije dívka, která vám je tohle vše schopna umožnit. A já jsem ten šťastlivec, kterého Alma Lupita Portillo Cuestas pozvala do svého domu. V pátek si mě vyzvedla za deštivého večera, nakoupila hromadu jídla, co jsem si jen přála, a představila mě svému příteli, který mě svým autem zavezl až na Lupitin gauč. Tak štědří a milí lidé tu okolo sebe mám. Další den jsem strávila den až do tří v pyžamu na Lupitinym gauči. Pustila jsem si Frozen, poté Maleficent, poté Popelku a nakonec jsem viděla i kousek Sněhurky a to vše ve španělštině. A během toho mi Lupita servírovala jedno vynikající jídlo za druhým. Papáju, banány, melounový koktejl, popcorn, špagety se zeleninou… všechno s láskou připravené. A na plném břichu mi přitom spinká Marley. Nakonec mě autem dovezli až domů, kde se mi do náručí hned hrnul Jonny s úsměvem na tváři a se slovem „Mama!“ na rtech. Řekněte, co víc si přát?! Cítila jsem se táák skvěle.

Marley

There are days when I do not even want to move. I just want to lie down, stuff myself with food and watch movies. Do you have it the same way? It is a miracle, in Honduras lives a girl who is able to make this happen for you. And I am the lucky one who has been invited to Alma Lupita Portillo Cuestas' home. On Friday Lupita picked me up in the rainy evening, bought a tone of foods, all that I wished, and introduced me to her boyfriend, who took me with his car right on Lupita’s couch. I am surrounded with such nice and generous people here! Next day I spent till 3 pm in pyjamas on the couch. I watched Frozen, Maleficent, Cinderella and even a part of Snow White all of it in Spanish. And while this; Lupita served me one delicious food after another. Papaya, bananas, melon cocktail, popcorn, spaghetti with veggies... all prepared with so much love. And on my full belly there was sleeping Marley. At the end they lifted me with car home where Jonny was expecting me to give me a hug with a big smile and “Mama!” on his lips. Tell me, what more would you wish?! I felt sooo good.

Výhled z auta cestou domů
Hay días cuando no quiero ni mover. Yo quiero solamente estar tumbado, comer mucha comida y ver películas. Tienen tambien a veces este deseos? Es un milagro en Honduras vive una chica quién puede se encargar de todo eso. Y yo fuí la contenta persona quién era invitada a casa de Alma Lupita Portillo Cuestas. En viernes me recogio en la tarde lluvioso, compro mucha comida que yo desea y me presento a su novio quién me lleva con su carro directo a Lupita hasta su casa. La gente aquí están tan generosa y amable. El siguiente día yo pase hasta las tres en mi pijama sobre el sofá. Yo ví Frozen, Maravillosa, Cenicienta y comienzo de Blancanieve y todo esto en español. Y durante esto Lupita me servio muchas comidas deliciosas: papaya, bananos, jugo de sandía, spagetti con salsa y con verdura... todo con amor preparado. Y sobre mi barriga durmio Marley. Por fin me llevaron hasta mi casa donde Jonny me dio un abrazo con sonrisa y con palabras “Mama!” sobre su labios. Que más podría desear? Me sentí muuy bien.

Mrňous. Myslela jsem, že tuhle rasu nemám ráda, ale spletla jsem se. 
Mé osobní 'kino'

Řadové domky, v jednom z nich žije Lupita

Žádné komentáře:

Okomentovat