úterý 8. prosince 2015

Nóbl akce

Hotel Honduras Maya
Takovou nóbl akci v hotelu u bazénu jsem ještě nezažila. Byl to festival mezinárodní kuchyně ze všech možných zemí a pořádal se na podporu Archy, organizace u které jsem dobrovolníkem. Celé se to konalo v Hotelu Honduras Maya. Každá země měla svůj stánek a prodávala jídlo pro ni typické. Mezi naprostou většinou latinskoamerických zemí se objevila i Francie a Německo. Kromě jídla se prodávaly i výrobky. Měla jsem příležitost vidět chilské tance, ukázku honduraských tanců v podání našich acogidos s asistenty a nakonec i indické tance a všelijaké moderní styly. Rozhodně jsem se nenudila. A největší radost mi přineslo setkání s Lupitou, mým strážným andělem.
Lidí bylo mnoho, naprosto odlišné typy, než potkávám na ulici. Upravení, elegantně oblečení a důležitě vypadající.
A nakonec, když se setmělo, jsme naložili věci na korbu naší Hondy a vše vyložili v talleru. A já si nemohla nechat ujít tu příležitost, vylezla si na kobru auta a užívala si rychlou jízdu, kdy mi vlasy česal vlahý večerní vítr, házelo to se mnou ze strany na stranu a musela se smát, protože to bylo boží.

Poprvé mi v Hundurasu bylo chladno, sluníčko moc nesvítilo
Chilské tance
Indické tance
Hotel Maya při stmívání
Jízda autem
A tady vystoupení mých milých přátel:














1 komentář:

  1. Míla Lenko. Moc hezký příspěvek, dobře napsaný. Co anglicky verze? Přísný táta pise jen na elefonu.

    OdpovědětVymazat