středa 2. prosince 2015

Kámošky?


Doposud jsem dělala, že neslyším. Když jsem šla ke stánku pro ovoce a lidi okolo mně oslovovali, sykali na mně nebo mi přáli dobrou chuť, jen jsem je míjela bez povšimnutí. Dnes se to ve mně zlomilo. Zrovna jsem se vracela přes náměstí domů, když mě oslovila jedna dívka, která tam u stánku cosi prodávala. Byť vypadaly přátelsky a ptaly se na něco, jen jsem se usmála a štrádovala si to dál. Po pár krocích jsem si řekla, že takhle to nepůjde, že chci reagovat a komunikovat. Tak jsem se vrátila a poprosila, aby otázku zopakovala. Nechtělo se jí, tak jsem z ní vysoukala, že prosila o banán. Tak jsem se podělila a maličko si popovídala. Docela se mi to zalíbilo, nebýt jen pozorovatelem, ale mluvit s lidmi a darovat jim banány (banán za korunu se rozdává jedna radost). Takže tyhle milé holčičky jsem požádala o svolení vyfotit si. Vypadaly ostýchavě, ale budu je potkávat často, tak třeba z nás časem budou kamarádky.
Ale nebojte, se sykavými chlapi se tu kamarádíčkovat nebudu.





Žádné komentáře:

Okomentovat