neděle 27. prosince 2015

Honduras, sekáčů ráj!


Jedno odpoledne jsme se s Marií vypravily na lov oblečení. Do Hondurasu jsem si s sebou vzala jen to nejnutnější s tím, že většinu toho tu nechám a svůj obr kufr naplním vzpomínkami na Honduras.
Takže jsem se rozhodla trochu zpestřit svůj šatník a byla jsem překvapená, jak snadné to v Hondurasu je. V centru je na každém rohu sekáč, kde vše koupíte za 40 nebo 50lmp, což je v korunách 44,- nebo 55,-. Takže jsem byla jako v ráji. Sekáče mám moc ráda, prohrabovat se hromadou oblečení a hledat ten svůj ‚poklad‘ mě moc baví. Takže jsem domů dorazila šťastná s úlovkem. Čtyři trika, jedny kalhoty a vysněné šaty a to vše mě stálo pouhých 300Kč. Jak málo stačí ke troše štěstí!

Na cestě do centra s Marií
V moři oblečení za 15Kč.
Vždycky jsem si přála zkusit mít pětiprsté boty.
Jen škoda, že byly o číslo větší.









Žádné komentáře:

Okomentovat