čtvrtek 25. února 2016

Sestry v akci

Kostarika je pohlazeni podusi. Ciste ulice, skupinky nadsenych turistu pozorujici opicky, nadherne plaze a azurove more. 
Ale nejlepsi na to vsem je, ze tu jsem se sestrami z kongregace MARILAM, ktere se o me staraji jako o svou sestru. Navstevujeme spolecne jejich pratele, chodime denne na msi, modlime se za cely svet a vsechny lidi. A ukazuji mi pro me doposud neznamy zivotni stzl plny pokorz, tvrde prace, veselosti a odevzdanosti Bohu. Jsou to tak krasne zeny, kazda svym jedinecnym zpusobem. 
Jsem za tuhle zkusenost v Kostarice nesmirne vdecna. Za jejich vlidne prijeti.
Tri dny pred odjezdem jsem jeste ani nevedela, kde budu v Kostarice tento tyden pobyvat, ale Buh opravdu umi vsecho zazracne urovnat a tak jsem tady. V Liberii, v nejturistictejsi oblasti Kostaricy, abych poznala krasy teto zeme. 
V komunite sester, abych poznala jejich zivot a jejich sluzbu. Abych se duchovne obnovila a nabrala sily pro nadchzejici 4 mesice sluzby v komunite. 
Chvala Bohu za tento tyden. Amen.




1 komentář: