sobota 31. října 2015

Temné chvilky

Foto: Markos Jesus Kostia Sumarriva Lezama

Už druhý den se stalo, že vypadla elektřina, takže nejenže jsme byli bez světla, ale ani netekla voda. Včera kvůli včasnému nezaplacení účtů za elektiřinu a dnes zhasla celá čtvrť. Sousedi nám věnovali svíčku, já taky jednu měla. Baterky jsme dali dohromady dvě. Od Stanislawa, faráře z Vršovic, jsem před odjezdem jednu dostala a to jsem tehdy ani netušila, jak esenciální věc to pro život v Hondurasu bude. Jsem zvědavá, jestli je to tady na denním pořádku.

This is already the second day, when there was a blackout. It means not just electricity, but also no tap water. Yesterday because of not paying our bills on time and today fell in darkness the whole area. Our neighbours donated us one candle, I had another one. We also found two flashlights. I received one as a gift from Stanislaw, the parson from Vršovice, before my journey and that time I did not even guess how essential for living in Hoduras it is. I will see if blackouts are here on daily basis. 

Slovo na dnešní den jak ušité:
Ježíš k nim znovu promluvil: "Já jsem světlo světa. Kdo mě následuje, nebude už chodit v temnotě, ale bude mít světlo života." 
(Jan 8:12)

Foto: Markos Jesus Kostia Sumarriva Lezama



1 komentář:

  1. V Čechách mají bohatí lidé z blackoutu strach. Ve svých domech mají tisíce litrů nafty, aby si - az to přijde - mohli agregáty dělat elektřinu sami.

    OdpovědětVymazat