středa 28. října 2015

Má nová rodinka.

Mám pocit, že už jsem nejméně týden, přestože jsem přijela včera. Jetlag se ne mě zatím nepodepisuje. Už jsem se projela mistnim busem, což je sranda. Jsou to minibusy, co nemají jízdní řád, zastávky stačí si na ně mavnout. Jízdenky neexistují. Pak si houkneš, zaplatíš a vystoupíš. Navštívila jsem sídlo jedné vzdělávací televize a byla tam provedena. Jména lidi si absolutně nejsem schopn zapamatovat a porozumění jde ztěžka, ale všichni jsou moc trpělivý.
Mám moc sympatickou rodinku. Co na ní říkáte vy?

3 komentáře:

  1. Milá Lenko, líbí se mi moc. Je správně velká a věkově se mi zdá dobře rozdělená. Kdopak je to děvče s rozmazanou rukou? Kolegyně? A kdo fotí?
    Máte pevný denní program nebo jako ty minibusy?
    Moc na Tebe myslíme a jsme rádi, že sem hodně píšeš. Mirek

    OdpovědětVymazat
  2. Ano, jmenuje se María. Fotí Markos a ještě jeden kolega měl zrovna den volna. Takže nejsme úplně kompletní.
    Budou další fotky, tam ty nedostatky napravím!

    OdpovědětVymazat
  3. Ano, jmenuje se María. Fotí Markos a ještě jeden kolega měl zrovna den volna. Takže nejsme úplně kompletní.
    Budou další fotky, tam ty nedostatky napravím!

    OdpovědětVymazat