úterý 27. října 2015

Beyond fear


Ráno jsem se na letišti zašla podívat do knihkupectví. Překvapilo mě, kolik knih s křesťanskou tématikou jsem tu objevila. Ale k mým dnešním největším objevům patří kniha od Elizabeth Gilbert, která napsla i knihu Jíst meditovat milovat, která se pro mě před mou cestou stala jakýmsi průvodcem a inspirací.
Ale o té teď mluvit nechci. Big Magic je ta publikace kterou jsem dnes nevěřícně vzala do rukou a až s posvátnou úctou prolistovala. Vím o ní už delší dobu, stále jsem váhala zda si ji pořídit do čtečky, aby mě inspirovala k životu, jaký popisuje její podtitul a říkala si, že jestli ji někdy potkám, skočím po ní a nepustim z rukou. Jenže jsem ji tam nechala.
 Uvědomila jsem si, že můj život je už takovým. Není dokonalý, není beze strachu ale navzdory obavám které v sobě mám, jdu za svým povoláním, za svým snem. Nebylo to snadné a nevěřím, že to bude snadné, ale věřím, že to stojí za to. A když má člověk Průvodce, stačí důvěřovat.
Nad Atlantou zatím už pomalu svítá.


In the morning I went to a bookstore. I was surprised how many books with christian topic I found here. But one of my biggest discoveries today was a book of Elizabeth Gilbert who is also the author of Eat Pray Love, which became something like my guide and ispiration before the journey. But I don't want to talk about this one. Big magic is the one I grabbed delightedly from the bookshelf and browsed through. I was wondering already earlier about buying it as a e-book. And I was determined to get it immediately I would see it. To let it insipre me to live life as the subhead of it sais. But I let it in the store.
Because I realized that my life is already like that. It isn't perfect, isn't without fear but despite the doubts I have in myself, I follow my calling, I follow my dream. It wasn't easy and I don't believe it is going to to be easy. But I believe it is worth it. And if one has a Guide, trust is all to do.
Dawn above Atlanta. Beautiful.

Žádné komentáře:

Okomentovat